• INFORMACJE OGÓLNE Właścicielem sklepu internetowego padel-shop.pl jest firma LUKOLT SOLUTIONS ŁUKASZ OLTON z siedzibą w Pruszkowie, adres: Lipowa 51 / 258, 05-800 Pruszków, NIP 5342 178 442.

        1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać tylko poprzez stronę www.padel-shop.pl

        1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
        2. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest zalogowanie się oraz podanie numeru telefonu i adresu e-mail.
        3. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
        4. Dostarczany towar jest wolny od wad.
        5. Do każdej przesyłki dołączamy fakturę VAT.
        6. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres padelshoppl@gmail.com lub drogą pocztową na adres: adres do korespondencji. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres Padel-Shop. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni.
        7. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
        8. Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej kontakt@padel-shop.pl lub pod numer telefonu 792 022 323. Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00.

        SPOSOBY PŁATNOŚCI

        1. Należność za towary zakupione w naszym sklepie internetowym można uregulować w następujący sposób:
          1. Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew.
          2. Za pobraniem przy odbiorze przesyłki – płatność regulowana u kuriera.
        • Wpłata poprzez system płatności Autopay – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Jeśli płatność przebiega bez przeszkód, serwis przekaże informacje z potwierdzeniem zakupu.
          1. Wpłata poprzez system płatności PayPal – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności.

            Płatność przed odbiorem towaru poprzez system płatności (PayU, PayPal), to najszybszy i najpewniejszy sposób nabycia towaru. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne – użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.

            W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności (PayU, PayPal), obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez PayU lub PayPal – telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie PayU, PayPal).
        • Płatność kartą podarunkową – karta stanowiąca elektroniczny lub papierowy odpowiednik bonu towarowego, wydana na okaziciela, uprawniająca do realizacji o wartości równej nominałowi, wyrażonemu na karcie.
        1. Odbiór osobisty w sklepie firmowym Padel-Shop.pl .: ul. Różana 19/4, 02-548 Warszawa – wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru, płatność kartą płatniczą lub kredytową przed odbiorem towaru, płatność kartą podarunkową przed odbiorem towaru (wirtualna karta podarunkowa).
        1. Koszty przesyłki:
        1. Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 399zł, dotyczy wszystkich zamówień bez względu na metodę płatności oraz sposób wysyłki, wyłącznie na terenie Polski.
        2. Przesyłka poprzez Paczkomaty InPost przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-2 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto. Przesyłka Paczkomaty InPost nie obsługuje zamówień złożonych z wysyłką za pobraniem.
          Koszt przesyłki – 20 zł.
        3. Przesyłka kurierska przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-3 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
          Koszt przesyłki – 20 zł.
        4. Przesyłka kurierska za pobraniem (czas dostawy 1-3 dni roboczych), płatność regulowana u kuriera.
          Koszt przesyłki – 25 zł.
        5. Przesyłka kurierska międzynarodowa za przedpłatą (czas dostawy 2-5 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na nasze konto.
          Koszt przesyłki – 50 zł.
        1. Czas realizacji zamówienia.
        1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa od 1 do 3 dni roboczych.
        2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.

        WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

        1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta:
        1. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
        2. Gwarancja obejmuje usterki sprzętu wynikłe w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.
        3. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
        4. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający.
        1. Zakupiony w sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą mailową poprzez przesłanie zdjęcia towaru wraz z opisem wady oraz dowodem zakupu na adres: padelshoppl@gmail.com, w temacie wpisując „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep maila.
        2. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji kierowane będą na adres e-mail z którego została wysłana reklamacja. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: kontakt@padel-shop.pl. Kontakt z działem reklamacji jest możliwy wyłącznie drogą mailową.
        3. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.

        ZWROT I WYMIANA TOWARU

        Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres padelshoppl@gmail.com. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres Padel-Shop.pl.

        1. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
        2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar posiada uszkodzenia mechaniczne lub gdy występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827).
        3. Zwrot wzajemnych świadczeń, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

          4. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem, formularzem zwrotu lub wymiany pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: Padel-Shop.pl ul. Różana 19/4, 02-548 Warszawa, z dopiskiem „Zwrot” lub „Wymiana”.
        4. Zwrotu lub wymiany może dokonać tylko zamawiający.
        5. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
        6. W przypadku wymiany towaru, uiszczona cena zostanie zaliczona na poczet ceny nowo zamówionego towaru, ewentualna różnica w cenie zostanie odpowiednio uiszczona przez Klienta lub zwrócona przez Sprzedawcę.
        7. Jeśli towar nabywany w wyniku dokonanej zamiany jest droższy od towaru zwracanego, wpłaty różnicy ceny Klient dokonuje na rachunek bankowy, który został wskazany w e-mailu stanowiącym potwierdzenie złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać „Wyrównanie do zamówienia nr …”. W przypadku gdy rachunek bankowy Padel-Shop.pl nie zostanie uznany kwotą stanowiącą różnicę ceny w ciągu 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia na wymianę, zamówienie zostanie anulowane, a wartość za przysłany produkt zostanie zwrócona na konto bankowe Klienta.
        8. Padel-Shop.pl realizuję wymianę wyłącznie jednokrotnie do danego zamówienia w terminie do 7 dni od daty doręczenia towaru objętego umową.
        9. Jeżeli Sprzedawca będzie zobowiązany do dokonania płatności na rzecz Klienta, bez względu na tytuł takiej płatności, w szczególności na skutek: dokonania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, dokonania przez Klienta nadpłaty, wzajemnych rozliczeń związanych z wymianą towaru lub towarów, płatność taka będzie dokonania wyłącznie na rachunek bankowy wskazany przez Klienta na formularzu zwrotu lub wymiany bądź w wiadomości e-mail wysłanej wyłącznie z adresu e-mail wskazanego w formularzu rejestracyjnym podczas procesu rejestracji.

        OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

        1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 25 maja 2018 roku (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000), sklep internetowy www.padel-shop.pl chroni dane osobowe Klientów.

        2. Administratorem danych osobowych, podanych przez Klientów jest firma LUKOLT SOLUTIONS ŁUKASZ OLTON z siedzibą w Pruszkowie, adres: Lipowa 51 / 258, 05-800 Pruszków.

        3. Dane osobowe są zbierane wyłącznie w związku z aktywnością w serwisie, w szczególności poprzez rejestrację konta, zadanie pytania, kontakt z biurem obsługi klienta, przeglądanie treści zawartych w serwisie. Podanie danych osobowych wymaganych przy rejestracji lub przy zakupie bez rejestracji jest konieczne w celu umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w sklepie internetowym www.padel-shop.pl Niepodanie w/w danych przez Użytkownika nie pozwoli na złożenie i zrealizowanie zamówienia.

        4. Administrator może przetwarzać dane osobowe także w innych celach wskazanych w Polityce Prywatności, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub po uzyskaniu zgody Klienta.

        5. Klient ma prawo do dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania danych osobowych lub ich uzupełnienia, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

        6. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, sklep internetowy w ramach realizacji umowy z Klientem jest upoważniony przesłać Klientowi na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety, w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

        7. Klient podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.

        8. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej sklepu internetowego www.padel-shop.pl w zakładce poświęconej Polityce Prywatności.